Bygga höga torn


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej, av en slump så hamnade jag på din blogg när jag sökte efter svaret på vår familjegåta (vår son) som till mångt och mycket verkar ha exakt samma symptom som din dotter, jag har full förståelse för din situation. Min son är 5 år och vi har först nu fått hjälp på HAB men ingen kan svara på vad det är och ingen kommer någonsin förstå vad vi går igenom här hemma varje dag. Det är en stor sorg att varje dag gå och oroa sig för hans framtid, kommer skolan förstå? kommer han få det stöd som krävs? Ja, du vet ju hur det är. Ville bara skriva och tala om att du inte är ensam därute även om jag vet att det oftast känns så... Vi kommer aldrig få förståelse utifrån är jag rädd, jag är glad att jag hittade din blogg! Kram på dig

2011-06-09 @ 22:20:22
Postat av: Mamma Lindah

Hej Ullrika!

Oron för framtiden tror jag är det värsta med allt det här.

Har ni diagnos? Begåvningsprofil?



Förståelse kan bara vi som har denna kamp besitta. Tycker dock det är tragiskt när hab, som ska vara ens hjälpande hand, inte har någon som helst förståelse eller vilja att förstå.

Hoppas innerligt att du och din familj ändå får saker och ting att fungera.

Du får gärna dela med dig hur förberedelserna går inför förskolestart.

Önskar dig all lycka!

2011-06-09 @ 23:09:47
URL: http://dottermedautism.blogg.se/
Postat av: Mamma Lindah

oj förlåt.. tyckte jag läste två L i ditt namn. Men såg nu att det bara vara ett. Be u pardon!

2011-06-09 @ 23:11:06
URL: http://dottermedautism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0