Hemkomst från kortis

Snart kommer Filippa hem igen, hon har varit på kortis sen söndags. Alltså fyra dagar, helt underbart lugnt har det varit här hemma! Och Filippa verkar ha haft det kul där borta också. Får se hur det blir nu när hon kommer hem, ifall hon är trött i skallen och ställer till med ett hejdundrandes kaos. Vore ju kul om hon någonstans kunde ha roligt utan att det blir ännu värre här hemma sen. Det är ju nästan så att man väljer att ha henne kvar hemma för man vet hur mycket jobbigare det blir när hon kommer hem.
Men nu ska jag inte vara sån, måste tänka positivt sa min psykolog! Jaja, får väl göra det då!
Men det ska bli riktigt kul att få hem henne faktiskt! Att få höra henne berätta om vad dom har gjort osv.. Snart kommer min prinsessa hem och då ska jag försöka muta mig till en kram! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0