"aaaahhhhh"

Under tiden jag skrev det förra inlägget hann Filippa ha ner två ljus som är på en hylla i köket, samt ha ner en blomkruka. Hur i helvete klarar man av det? På några minuter utan tillsyn ser köket ut som en krigs-zon.
Hon pillar och klänger på allt, inklusive mig, bebis och hunden! Idag sa hunden ifrån och rev henne lite lätt på hakan, tror ni hon fattade vinken?!! Nää någon timme senare försöker hon ändå leka med honom på samma sätt som förut, hårdhänt, retligt och sen avvisa. Fram och tillbaka som en jävla ekorre. Tänk vad skönt det skulle vara om man kunde köpa ett stort hjul åt henne och att hon kunde springa där i flera timmar!!!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh, vad jag känner igen mig:) Den 27/5 påbörjar sonen sin resa mot diagnos. Han har tvära kast mellan riktigt bra dagar och riktigt dåliga. Vi hoppas att diagnosen endast blir Aspergers Syndrom....men kan vara Autism. Precis som din dotter så är min son väldigt smart när det gäller saker som intresserar honom, vilket är en stor tröst. Jag lägger till din blogg som favorit.

2010-05-15 @ 16:16:07
URL: http://garderobsutrensning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0