Trött trött

Jag är obotligt trött! Det är gnäll hela dagarna och nätterna, därefter också tjafs på grund av att vi alla är trötta!
Jag orkar snart inte mer, får panikkänslor när jag hör hennes röst, för den finns i bakgrunden eller i ansiktet 24 timmar om dygnet känns det som. Hon är aldrig tyst. Pratar hon inte direkt till mig så pratar hon med någon som vill lyssna eller så pratar hon bara rakt ut. Skit samma om det är någon annan som pratar eller om man pratar i telefon, lyssnar på tv eller musik. Det Filippa vill säga ska sägas, oavsett situation! Så jävla jobbigt!
Och sen det här med att hon får utbrott och då är det kört att få henne ändra sig. Vill hon inte, så vill hon inte! Finns inget man kan säga eller göra för att göra det bättre. Hon grinar, gnäller, klämmer fram tårar, skriker eller bara sätter sig på tvären. Skit samma vart eller hur, det bara är så!
Suck.. Hoppas det här jävla kortis hör av sig snart. Vill kunna slappna av någon gång, kunna lämna Fideli sovandes i ett rum utan att behöva koncentrera sig på ljud som kan vara från Fipsa som skadar Fidde.
Jag vill gå på WC själv. Vill kunna laga mat själv. Vill kunna äta själv. Vill kunna gå till ett rum själv. Bara få andas ensam någon sekund.
Ska det vara så förbannat svårt att få avlastning??? Vi har ju en diagnos, skit samma om hon är högfunktionell eller inte! Jag vill ha hjälp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0