Hjälpmedel och diverse

Möte idag igen. Idag handlade det om vardagsrutiner och hjälpmedel som kan hjälpa till i vissa situationer.
Känns som att det kan finnas hopp ialla fall. Jag börjar tro på en fungerande vardag och det är en skön känsla.
Min älskade fästman köpte laminator till mig idag, så ikväll har jag suttit och gjort en massa bilder som vi kan sätta upp på schemat och visa för henne om något ändras i planeringen.
Jag tror det kan gå bra. Känns som det, Filippa var väldigt engagerad när vi gjorde bilderna.
Och jag tror hon gillar när hon ser vad som ska hända. Även om hon förstår språk och så, så verkar det ändå bli mycket bättre när det är visuellt!
Bättringsvägen.. here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0