Filmning 2

Filippa och jag bestämde att vi skulle pussla idag under inspelningen.
Psykologen kommer och Filippa river fram sitt prinsess-pussel. Pusslar tre bitar och är helt tyst.
Haha, blir ju väldigt mycket att analysera!! Tio minuters stumfilm!
Men nu när filmningen är över är Fipsa aktivierad mån jag säga. Det är dance spelet på Wii, mobilen och musik, bolibompa på andra tv:n och isdans på golvet.
Men hon börjar kunna göra saker själv vilket är gudomligt skönt. Även att hon gör alldeles för många saker på samma gång och stirrar runt bland sakerna, så fixar hon sig själv i några minuter.
Och för att vara ärlig så är det riktigt skönt att få sitta själv i köket och bara titta ut på snön.
Min plutta är min ögonsten, men lets face it.. hon kan vara en riktig irriterande vagel ibland! *asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0