Filmanalys 2

Som jag misstänkte så fanns det inte så mycket att analysera, eftersom tösen satt mest tyst.
Men det dom såg var att Filippa har en jätte bra grund när det gäller samspel och kommunikation. Nästan alla byggstenar finns där, om än korta och blixtsnabba, så finns dom där. Nu är det upp till oss i hennes närhet att visa henne att hon är på rätt väg och visar henne hur man använder sitt beteende till ett accepterande och mer "enkelt" sätt till att kommunicera.
Men det fanns några negativa saker, fast bara om mig då givetvis. Eller inte OM mig utan ord riktade till mig. Jag MÅSTE börja ta tid för mig själv. Jag MÅSTE ta hand om mig. De hade sett på filmen samt efter varje träff att jag ser mer och mer sliten ut, mitt vanliga glada jag har liksom sjunkit undan och dom misstänkte att det inte bara var för att jag är småbarnsförälder. Så TFM (tid för mig) ska jag försöka att införa här hemma. Får se hur det blir *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0